Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Pomaga firmom odróżnić się na rynku oraz zdefiniować cel biznesowy.
O ekspercie
Psycholog społeczny od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom wyróżnić się na rynku i wypracować założenia komunikacji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z tworzeniem wizerunku. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykłada Psychologię Marketingu i Reklamy w Wyższej Szkole Bankowej. Doradza startupom w inkubatorach przedsiębiorczości. Publikuje w najważniejszych polskich magazynach poświęconych marketingowi. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów z światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.
Tematyka komentarzy eksperckich
- budowanie marki
- branding
- employer branding
- psychologia marketingu
- strategia komuniakcji
Ekspert w mediach, wybrane pozycje
Samochody, co tak naprawdę kupujemy? oohmagazine.pl, 24.03.2020
6 pytań kontrolnych gdy wybierasz gadżety reklamowe , Marketer +, 30.10.2019
Co musisz wiedzieć o swoim czytaczu? , nowymarketing.pl, 27.12.2018
Trzy punkty widzenia , nowymarketing.pl, 28.11.2018
6 pytań kontrolnych gdy wybierasz gadżety reklamowe , Marketer +, 30.10.2019
Co musisz wiedzieć o swoim czytaczu? , nowymarketing.pl, 27.12.2018
Trzy punkty widzenia , nowymarketing.pl, 28.11.2018
Ekspert w mediach społecznościowych
Jesteś zainteresowany współpracą z ekspertem WSB? Skontaktuj się z nami: