Manager i coach. Praktyk i entuzjasta zagadnień związanych ze sprzedażą i marketingiem.
O ekspercie
Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie. Absolwent studiów MBA na tej uczelni. Pełnił funkcję dyrektora generalnego, dyrektora handlowego i dyrektora marketingu w firmach prywatnych i państwowych. Zasiadał w zarządach spółek prawa handlowego.
Prelegent wielu konferencji m.in. „Marketing Mix”, „B2B to Ludzie a Ludzie to emocje” czy „Silesia Marketing Day”. Autor artykułów w ogólnopolskich wydawnictwach: Marketer+, Nowa Sprzedaż, OOH Magazine
Kieruje projektem Pozytywnie Promocyjni oraz współpracuje z kilkunastoma firmami w obszarze szeroko rozumianego doradztwa marketingowo-sprzedażowego.
Tematyka komentarzy eksperckich
- Marketing i komunikacja
- Zarządzanie sprzedażą
- Efektywne zespoły handlowe
- Rynek reklamy
- Finanse w sprzedaży
Ekspert w mediach
Nie wszyscy stoją z założonymi rękoma - materiał dla "OOH Magazine"
Na co postawią marketerzy w 2020 roku - materiał dla "Marketer+"
Gadżety reklamowe pomysłem na trudne czasy - materiał dla "Nowa Sprzedaż"
Odzież reklamowa – dlaczego warto na nią stawiać w kampanii marki? - materiał dla "Marketer+"
Wykorzystaj moc gadżetu reklamowego na 100% - materiał dla "Marketer+"