Konferencja „Zrozumieć autyzm” już po raz czwarty w Chorzowie

INFORMACJA PRASOWA

Konferencja „Zrozumieć autyzm” już po raz czwarty w Chorzowie

Opublikowany

Z okazji Światowego Dnia Świadomości Autyzmu w dniu 4 kwietnia br. o godz. 15.00 w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie odbędzie się konferencja metodyczna pt. „Zrozumieć autyzm. Sposób na rewalidację” poświęcona sposobom pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z autyzmem.

Konferencje z cyklu „Zrozumieć autyzm” są organizowane w Chorzowie od czterech lat. Tegoroczne spotkanie jest skierowane do nauczycieli, terapeutów, rodziców, opiekunów osób autystycznych, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat tego zaburzenia. Przewidywanych jest ponad stu uczestników.

Podczas konferencji odbędą się warsztaty dotyczące arteterapii, terapii sensorycznej, alternatywnych metod komunikacji z dziećmi i młodzieżą z autyzmem oraz rozwijania w nich umiejętności komunikacyjnych.

Osoby autystyczne często potrzebują wsparcia w zainicjowaniu i podtrzymaniu rozmowy, mają trudności z interpretacją komunikatów kierowanych do nich. Bywają nadwrażliwi lub zbyt mało wrażliwi na bodźce zmysłowe. Z tego powodu ważne jest, aby walczyć z wykluczeniem społecznym i edukacyjnym tych osób. Dzięki konferencji chcemy upowszechniać wiedzę i obalać istniejące stereotypy na temat autyzmu.

IWONA ŁUKASIEWICZ, MENEDŻER KIERUNKU PEDAGOGIKA W WYŻSZEJ SZKOLE BANKOWEJ

Organizatorami kwietniowej konferencji „Zrozumieć autyzm. Sposób na rewalidację” są: Szkoła Podstawowa nr 14 w Chorzowie, Zespół Szkół Integracyjnych w Chorzowie, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Chorzowie oraz Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie. Patronat honorowy objął Prezydent Miasta Chorzów Andrzej Kotala.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

3421 x 2280_Zrozumieć autyzm_Wyższa Szkoła Bankowa_photo.jpg

grafika | 2,38 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Studia, dzięki którym można zarobić nawet 21 tysięcy złotych

temu

Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie i Katowicach na nadchodzący rok akademicki proponuje swoim przyszłym studentom nowość – studia dualne na kierunku inżynierskim logistyka. Jest to innowacyjny model kształcenia. Student jednocześnie uczy się, zdobywa doświadczenie zawodowe podczas stażu w firmie logistycznej i otrzymuje za swoją pracę comiesięczną pensję. Uczelnia sfinansuje dla niego 3,5-letnie studia inżynierskie, a on sam w ciągu tego okresu może zarobić na rękę nawet 21 tysięcy złotych.
Na Śląsku powstał nowy kierunek studiów dla pasjonatów marketingu, PR-u i sprzedaży

temu

Wyższa Szkoła Bankowa jako pierwsza uczelnia na Śląsku w najbliższym roku akademickim 2018/2019 planuje uruchomić nowy kierunek studiów licencjackich – marketing i sprzedaż. Już od października przyszli studenci pod okiem ekspertów będą zgłębiać tajniki nowoczesnego marketingu oraz komunikacji opartej na nowych technologiach.
W Wyższej Szkole Bankowej ruszyła rekrutacja na studia. Zajęcia od października

temu

Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie i Katowicach rozpoczęła nabór na studia licencjackie, inżynierskie, magisterskie i podyplomowe. Na rok akademicki 2018/2019 uczelnia przygotowała nowe kierunki: marketing i sprzedaż na studiach I stopnia oraz pedagogika na studiach II stopnia, a także studia I stopnia w języku angielskim. Osoby zainteresowane nauką w Bankowej przy zapisie skorzystają ze zniżek w czesnym i opłacie wpisowej, a nawet będą mogły studiować zupełnie za darmo.
Kiedy na studia? Podpowiada doradca zawodowy

temu

Czasy, w których decyzja o rozpoczęciu studiów podejmowana była prawie wyłącznie bezpośrednio po maturze dawno już minęły. Wraz ze zmianami gospodarczymi i podążającym za nimi rynkiem pracy, dostępnych i realizowanych jest wiele modeli rozwoju kariery. Na przykład, kiedy decyzję o studiowaniu podejmuje się po kilkuletniej przerwie w edukacji, mając już niemałe doświadczenie zawodowe, a przede wszystkim pewne ukierunkowanie na rynku pracy. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.