Ekspert z zakresu zarządzania marką i komunikacją marketingową. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej. Autor książek o tematyce związanej z reklamą.
O ekspercie
Profesor nadzwyczajny WSB, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Studia ukończył w Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w Poznaniu; tam też się doktoryzował i habilitował.
Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej książki na temat marki, wydanej w języku polskim („Silna marka”). Współtworzył Businessman Magazine. Członek Rady Ekspertów konkursu Superbrands Polska. Ma duże doświadczenie praktyczne, głównie w obszarze badań rynku i marketingowych oraz kreowania marek (od lat współpracuje z poznańską agencją Soul&Mind, specjalizującą się w brand design).
Tematyka komentarzy eksperckich
- zarządzanie marką i kreowanie marek
- reklama
- komunikacja marketingowa
- badania rynku oraz badania marketingowe
Ekspert w mediach
„Tędy po trendy”, Polskie Radio Program 4, 29.11.2020 r.
„Bez innowacji trudno o sukces”, Rzeczpospolita, 4.11.2020 r.
Otwarta Antena, Wielkopolska Telewizja Kablowa, 12.12.2019 r.
"Polaków zakupy na święta", Gość Polskiego Radia 24, 16.12.2019 r.
"Przed świętami wydajemy coraz więcej, ale bardziej świadome", bankier.pl, 18.12.2019 r.